Hafİf Kültürlü Eğlencelİk Muhabbet

Burada izlemekten, dinlemekten ve okumaktan hoşlandığım kültür-sanat ürünleri ve eğlencelik şeyleri paylaşıyorum. Filmler, albümler, dergiler, kitaplar, diziler, animeler, oyunlar vb. gibi pek çok şey hakkında tamamen öznel yorumlarımı incelemelerimi sadece yazmak istediğim için yazıyorum.

Yenilikler… 31/07/2010

Filed under: Haber — degoryan @ 09:07

Uzun süredir Hafif Kültürlü Eğlencelik Muhabbet’e yazmıyordum. Bir süre kendime tatil verdim (Yaz rehaveti ve beraberindeki üşengeçliği de diyebiliriz.). Hafif Kültürlü Eğlencelik Muhabbet’e Nodame Cantabile adlı animenin tanıtımı ve yepisyeni “Haberler” bölümüyle dönüş yaptım. Müzik severler Nodame incelemesini kaçırmasınlar. Haberler bölümünde ise sitedeki konular doğrultusunda (kitap, anime, oyun, program, film, dizi) ilginç bulduğum ve paylaşmak istediğim haberleri sizlerle paylaşacağım. Umut ediyorum ki bu bölüm yazılara göre çok daha sık güncellenecek. Ayrıca Facebook’da Hafif Kültürlü Eğlencelik Muhabbet için bir sayfa açtım. Sayfaya buradan ulaşabilirsiniz:

http://www.facebook.com/pages/Hafif-Kulturlu-Eglencelik-Muhabbet/140299289324803?v=wall

Bu sayfayı beğendiniz taktirde yeni yazıları duvarınızda görebileceksiniz ki bu da takip etmenizi kolaylaştıracak. Şimdiye kadar ki tüm yazıları busayfaya ekledim bundan sonrada yazıları bu sayfada paylaşacağım.

Hafif Kültürlü Eğlencelik Muhabbet’teki yenilikler bu kadar ama eşimle bir de yeni site duyurumuz var. Resimli Seyir Defteri adlı yeni sitemizde okuduğumuz kitaplardan, filmlerden alıntıları, güzel resimlerle beraber sizlerlerle paylaşacağız:

http://www.resimliseyirdefteri.com/

Basit ama hoş bir site olacağını düşünüyoruz; şu an bazı eksiklikleri var ama zamanla halledeceğiz. Resimli Seyir Defteri’nin de Facebook’da bir sayfası bulunuyor:

http://www.facebook.com/pages/Resimli-Seyir-Defteri/129010043809193?v=wall&ref=sgm

Takip etmek isterseniz bu Facebook sayfasını beğenmeniz yeterli. Resimli Seyir Defteri’ni Twitter’da takip etmek siterseniz Twitter’da ResimliSDefteri’ni aratıp takip edebilirsiniz.

 

Bir Cevap Yazın

